20090713

"borta bra men hemma BÄST"

Hejhej!

Helt underbart att va hemma asså!
speciellt när i stort sett hela resan hem har varit skit,
har mått illa, haft feber och massa sånt där :(
inte helt okej nu heller, men bättre iallafall :)
kunde iallafall träffa Emelie förut OCH GUD VAD JAG HAR SAKNAT HENNE!
shit, kramades lite sen gick vi en kort promenad och pratade :)
ska hitta på något med henne imorrn också, asnice.
ska nog träffa Fredde en stund imorrn med :)

annars i veckan så ska jag hitta på något med Elin på onsdag,
sen kanske vi hittar på något en stund på torsdan också eftersom bruden åker på fredag.
och så slaggar jag hos bästaEmelie på fredag, bättre bliiiiire inte! :)

Jag hade inte en tanke på att ta några kort på båten,
så dessvärre kan jag inte ladda upp någon bild..
menmen..
har inget mer att skriva idag,
så ha det bra! puss

Inga kommentarer: