20090724


Hejhej!
eftersom jag inte har någon annan bild så får det bli en "dagens outfit"

såå, vad händer hos mig?
ingenting faktiskt, surprise? nä.. inte direkt!
hämtade ut linserna imorse.. blev lite besviken på dom gröna. Trodde faktiskt dom skulle vara grönare, men icke sa nicke. ett + i kanten för att det inte syns att man har linser iallafall! (dom är typ melerade eller vad det stod.. och så syns ens egen ögonfärg igenom för att det ska se så naturligt ut som möjligt)
men så har jag inte hunnit testa dom bruna än.. Men det är ju helt vanliga linser så jag antar att resultatet blir detsamma som Linas! (alltså.. det syns att man har linser om man tittar noga)
Ikväll så hade jag ju planer att hitta på något med Emelie.. men bruden tycks va väldigt upptagen!
så jag drar ut en sväng med Elin tills hon kan träffas.. :)
jaja, måste väl fixa iordning mig lite nu!
skriver nog senare ikväll/inatt :)
kanske t.o.m har någon bild då (;
ciao!

Inga kommentarer: