20090721

Hejhej, igen!
promenaden blev precis som jag förväntade mig, dock med lite fler fladdermöss, mycket skratt mycket prat :)
tror vi ska gå en sväng imorrn också faktiskt! :)
asskönt att vara ute, inte för varmt inte för kallt!
skulle dock inte skada med (mycket) mer sol så man kunde bli lite brun igen!
hatar verkligen att vara vit, får nog ta en sväng förbi solariet nån dag snart..

hatar att sommarlovet snart är slut också,
känns inte som man har gjort någonting vettigt alls!
bara slöat och så hela dagarna.. vilket man borde göra på lov.
men all tid känns så bortkastad!
lix, var är solen så man kan hitta på saker med folk?
USCH!

menmen.. ska väl inte klaga mer.
kunde ju faktiskt varit så att hela sommarlovet regnade bort!

men nu ska jag nog bara msna lite, sen tror jag jag ska sova rätt skapligt :)
skriver imorrn, puuusss!

Inga kommentarer: