20090729

Hejhej!
Jag kom precis in.. har varit ute på promenad med Emelie :)
köpte bl.a en äcklig cola light.. och satt och pratade lite på min studsmatta ^
sen runt tolv eller nått kom Jonas och Dennis så vi pratade lite med dom på gatan..
och nu är klockan typ ett och jag kom typ in nyss :)


(Emelie på första bilden när vi sitter på studsmattan, andra bilden har Lina tagit; spycam ;))
iallafall! Har haft en askul kväll faktiskt, skrattat så det värker i magen nu i efterhand!
så tack Emelie! haha :)
Imorrn så ska jag nog träffa Lina en stund, och vi ska typ rensa våra garderober, haha det behövs kan jag ju säga!
och så ska jag antagligen gå, jajuste GÅ, till Maxi med Emelie och köpa glass :)
sen ska jag nog slagga hos henne med, som vanligt :)
men här kommer det lite bilder på mig.. haha (A)
visste inte vilken jag skulle välja.. så det blev bara några, bla. en dagens outfit;




hehe.. fina va? HAHAHHA
nävars.. har inget att skriva nu faktiskt ;)
så hörs imorrn! puusss!


3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, skrattkväll asså!
HAHA och förlåt för att jag skämde ut dej, you know what I mean ;)
colan var faktiskt ganska äcklig, smaka inte som vanligt.
det smakar inte cola,
- vet du varför? det är cola light
hahaha shit! blondis ;)

jo, gatan vad väl trevlig (;

haha fifan, gå till maxi imorn, vi kommer typ dö eller något ;)
jag får väl gå upp tidigt och säga åt mamma att tvätta byxor, alles .. heh.
men lyckad dag ska det bli senare sem, jag lovar dej, du kommer nog få ont i magen! ;)

' sa...

haha skrattkväll till 100!
I know what you mean.. fifan.
känner fortfarande hur det blir varmt när jag tänker tillbaka :o

ganska äcklig? den smaka skit.
sant ju! cola light är inte cola ;)
shit, brunettis..

haha.. jag babblade på och kände mig dummare än vanligt! (Y)

hahaa.. vi kommer dö.
jag kommer däcka!

haha, i hope so!
pusspåre :D

Anonym sa...

:D