20090727




hejhej.. dagens outfit; en enorrrm kofta, haha
som jag sa tidigare blev det en filmdag för mig, har säkert sett 3-4 filmer nu!
bara en bra tyvärr, och den har jag redan sett en gång tidigare; love and other disasters, tror jag den heter :)? funkar asbra när man inte har någonting kul att göra :)
..orkade däremot inte göra popcorn.. så kanske poppar lite efter bastun :)

funderar även på att bli brunett, igen...
haha, men blir väl antagligen inte det den här gången heller.
menmen.. allt för mig idag :)
puusss :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brunetter känns mer naturliga och inte som sönderblekta fjortisar som bara vill se sexiga ut
Färga:) Nice med dina nya linser till

' sa...

Jag vet inte om jag vågar..
dessutom känns det rätt onödigt när jag vet att jag kommer ångra mig rätt fort..

linserna är fina till blont också :)