20090708

runt klockan sju

Tjabba, haha :)

Just nu sitter jag och väntar på att bastun ska bli klar så jag kan raka bena,
och fixa iordning dom till badet imorrn :)
Känner verkligen för att gå ut och jogga/springa, men ingen vill hänga på, och jag vägrar springa omkring helt ensam!
Menmen tidigare idag va jag ju i stan och shoppade :)
hittade mer än vad jag trodde faktiskt!
Köpte 2tröjor, 1linne, 1byxor, 1kortbyxor..
Fyndade lite på vero moda bla, laddar upp bilder efter bastun för då har nog kamran laddat klart! :)

Imorrn ska vi fira Marko lite, bjuder honom på massage, badar och grejer :)
sen på fredag ska Lina och jag få ansiktsbehandling.. scary.. men tror det blir skönt iallafall :)
men nu ska jag spela kort med Lina och syrran och se om bastun snart är färdig..
Ha det! puusss

Inga kommentarer: