20090720

Såhär många inlägg på en dag var det länge sen jag skrev!
haha, hope you enjoy it!

iallafall, har varit ute på en liten promenad med hunden :)
va rätt skönt att bara gå ute i solen och tänka lite :)
och så bestämde Emelie och jag att vi skulle ta en promenad senare ikväll,
lääänge sen vi gjorde det, men det är verkligen asskönt väder ute!
kanske tar med mig kamran också, beror på ifall jag hittar laddaren eller inte :)
meeeeen, stallde mig på vågen förut, and guess what? JO JAG HAR GÅTT NER I VIKT!
fetttttnniiiiccceeee, 4kilo faktiskt! hahaha, inte mycket men lite iallafall.. höhö.
hoppas det fortsätter i den här riktningen.. :)

är iallafall på bättre humör nu, haha.
har ingen aning om varför, men det är på topp nu! :D
så hoppas verkligen Emelie och jag drar ut snart :)

ska dessutom inte till bby imorrn, hehe..
kan inte påstå att jag är ledsen pga det, för jag va sjuuukt nervös!
men ska åka ut dit nån annan dag, haha, hoppas det inte blir alltför snart (;
näävars, haha..

jaja, måste försöka hitta laddaren.. tror den ligger nåååånstans här på golvet bland alla andra grejer.. haha
Ha det bra, tror jag skriver ikväll igen, om inte, så skriver jag imorrn!

puuussssss

Inga kommentarer: