20090726

we miss you.

Bilden är på våran allra första hund, Adela, som försvann den 26oktober 2007.
Hejhej.
Sitter här och går igenom min bilddagbok..
sjukt många bilder asså, haha, många minnen, både bra, dåliga, roliga.. you get the point.
kul att se hur mycket alla har förändrats, speciellt jag, iallafall utseendemässigt, heh..
och tack gode gud för det!

(bilden till vänster är från Finland år 2006, och den till höger är tagen hos Emelie samma år. )
haha.. finns en hel del andra bilder också som jag inte tänker dela med mig av!
skulle faktiskt vilja ta bort alla gamla bilder, men ändå, man vill ju kunna titta tillbaka ibland!
haha.. menmen!
nu vet ni hur jag fördriver tiden denna natt :)
hörs imorrn! puusss !



4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du e i mörkt hår :)

' sa...

heh.. tack :)

ivarsson sa...

Haha det var länge sen :)

' sa...

Joo.. skapligt länge sen! haha ;)