20090804

Hej igen!
Känner mig lite småtöntig.. städar och lyssnar på Britney, haha.
bl.a Lucky, haha.
kommer ihåg förr då man, eller iallafall jag, tyckte hon va asbra!
kunde nog varenda låt!
hehe.. kommer du ihåg senaste övernattningen Emelie? :)
blev lite brittan då också, höhö.

Menmen..
jag har fortfarande inte hittat mobilsladden, men jag ger mig inte!
den kan ju inte bara försvinna.
men förhoppningsvis laddar jag upp några bilder sen,
annars får jag helt enkelt ladda kamran!
blir ju ioförsig MYCKET bättre kvalite på bilderna med kamran..
jaja.

imorrn är det skänningemarken som gäller!
ska nog dra dit en stund på dan med Ivarsson :)
skulle vilja åka dit på kvällen istället,
men fotbollsmatch på fredag så måste träna.

jaja.. nu ska jag fortsätta lyssna på gammal och ny musik och städa!
skriver nog mer sen, och då jävlar ska jag fan ha hittat sladden eller laddat kamran!
pusspåer!

Inga kommentarer: