20090818

Hejhej :)

det blir inte många inlägg här varje dag, men lovar, minst ett om dagen!
och dom ska inte bli lika korta och tråkiga som endel här innan..
Igår träffade jag iallafall Emelie efter att jag tittat på film, och vi gick en liten promenad och pratade precis som vi brukar.
och det kändes verkligen skitskönt att få dela med mig av endel saker som rör sig i mitt huve just nu. TACK TJEJEN


Klockan är alldeles strax kvart över sex,
i vanliga fall skulle jag stått i hallen nu och tatt på mig ytterkläderna för att sen gå ut och vänta på att Lina och Klasse ska svänga förbi och sen bege mig av till träningen.
MEN idag kan jag inte träna. Hade idrott tidigare idag, och vi gick en promenad (hårt underlag) så självklart blev mina ben värre! Redan i fredags när vi spelade på konstgräset fick jag ju ont..
menmen, det är iallafall anledningen till att jag är hemma ikväll och äter popcorn och kollar på film :)
borde kanske egentligen tagit med mig matteläxan och gjort den ikväll.. men snäll som Oskar är (ibland) så får vi göra den på ma-lektionerna i skolan om vi jobbar tillräckligt effektivt.
nice va? jag tycker det iallafall. haha


tittade på gossipgirl förut, och jag älskade verkligen serien när den startade, sen krockade den med allt annat jag skulle göra, så jag lixom glömde bort den.
menmen..
gud va dålig jag blivit på att ta kort, skitlänge sen jag la upp en bild här ju!
ska verkligen försöka förbättra det, blir dock ingen bild idag.
men ska försöka ta lite bilder imorrn i skolan eller nått, heh.
sovmorgon är det imorrn.. åtminstonde 45minuter! haha
slipper iallafall att gå upp klockan fem!!!
antar att jag borde gå och lägga mig tidigare så jag inte segar så mycket på morgonen..
är ju så van vid att gå och lägga mig 3-4, så att gå och lägga sig 24 är ju typ tidigt?
(fattar inte hur du orkar Emelie! lägga sig sent, gå upp tidigt, INTE somna på lektionerna)
MEN det är de som krävs för att jag ska orka hela terminen ut, antar jag.
vill inte att betygen ska sänkas eller nått för att jag inte kommer i tid i år igen.


nu har jag faktiskt inget mer att skriva.
antar att jag ska se på film, basta och sen sova!
vi hörs imorrn :)
puusss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. menar du att jag lägger mej sent och går upp efter bara några timmar?;)
jo.. jag är så van vid det, inte mitt fel att det blir så, har sina anlednigar you know..

skolan in my heart, får ju träffa dej varje dag ;*
mohhaha (K)
/ emelietjejen (;

' sa...

Haha ja!
sover typ 3timmar ju!
jag skulle aldrig orka :o

haha, sant. ;)