20090820

Hejhej
just nu mår jag helt snurrigt,
har ingen aning om ifall jag är glad eller ledsen, neutral eller nått annat..
så jag ska iallafall sysselsätta mig 24/7 tills jag blir normal igen.
för det här känns verkligen inte bra.

Kom hem från skolan för nån timma sen,
men har inte skrivit något pga det jag skrev ovanför och läxorna. (struntade i dom igår.. som vanligt)
ska väl städa rummet tror jag, dunka musik och bara städastädastäda!
sen ska jag packa ner fotbollsgrejerna och dra och träna.
får väl se hur mycket jag kan träna, men dit ska jag iallafall.

igårkväll hade jag skitkul,
sjukt mycket skrattande etc, bl.a när jag fick för mig att slicka Emelie på kinden.
har ingen aning om vad det va med mig.. men jag skrattade, dansade och flummade helt galet!
tror att bilisterna som åkte förbi uppskattade all dans iaf, NOOOOT
träffade Fille en liten stund också, han hade nya skinkor eller vad det va han snacka om.

och vet ni? jag har tagit bilder!
påvägen till Emelie passade jag på att ta lite kort..
so here you are !





















anyways..
skulle helst av allt vilja sova nu,
men mamma måste ha tvätten imorrn så jag ska börja städa direkt nu och inte sluta förens jag är HELT klar.
hörs imorrn, för när jag kommer hem från träningen ska jag sova.
puuussss

Inga kommentarer: