20090922

10 Februari, remember?



ignorera håret, blekte det precis innan och va skitglad för att det gula ängtligen va borta, haha, och ja, senaste gången jag blekte hela håret faktiskt, efter det har jag bara blekt utväxten EN gång.

haha, men det va inte det jag skulle komma fram till!
det är iskallt ute, vintern börjar redan komma..
och jag hatar all kyla, vinter, snö och allt sånt där.
men man får helt enkelt göra det bästa av det, aight?
som den tionde februari tvåtusennio.


haha, måste bara ställa en fråga också.
är det normal att ha så många tänder som jag har?
vet inte riktigt hur många tänder jag har,
men titta på understa bilden, det ser ju ut att vara onormalt många tänder asså!
hahahah, tanken bara slog mig när jag tittade på gamla bilder..
jaja
nu ska jag ut i det kalla höst/vintervädret och mysa med en pepsi i kiosken,
är det för kallt ute drar vi oss nog in rätt snabbt, men en sväng till svea blire !
sen ska jag plugga!!!!!
haha, om jag orkar vill säga.
ögonlocken bööööörjar bli skapligt tunga nu,
men lite pepsi och jag är pigg och glad igen skulle jag tro.
nu är det Emelie som tjatar, haha
ha't bra
hörs / S

Inga kommentarer: