20090916

dom här senaste månaderna har varit både skitbra och skitdåliga.
vissa dagar har varit helt underbara, andra har jag bara velat försvinna.
jag har kommit närmare Emelie igen, haft ett både bra och dåligt förhållande med en skitfin kille, börjat umgås med gamla vänner igen och massa mer.

för två månder sen längtade jag till den här dagen,
jag verkligen ville att den skulle komma.
och idag, känns det bra att det hände även fastän jag inte riktigt ville.
men livet kommer alltid ha sina ups and downs,
och allt man kan göra är att gå vidare.

asså.. på bara några månader har mitt sätt att tänka förändrats helt.
vissa kan ha märkt det, andra inte, men jag själv har märkt det.
och jag kan inte säga annat än att det är en bra förändring.
jag har blivit mycket mognare, jag bryr mig mer om vissa saker, och mindre om andra.

vad konstigt det är egentligen..
varje gång man blir dumpad, eller iallafall när jag blir det, så kritiserar jag mig själv.
alla fel, alla brister, ALLT blir så mycket värre än det kanske egentligen är.

äsch
jag har ingen lust att skriva mer..
kan ändå inte riktigt få ner mina tankar i ord.

ha en bra kväll, för det ska jag ha!
puss :)

Inga kommentarer: