20090921

Godmorgon bloggen :D
idag kan jag ju verkligen säga det, klockan är ju bara halv tio!
käraste systeryster och Alexander tyckte det var dags för mig att gå upp tydligen..
men vi har iallafall käkat frukost, och nu sitter vi och kollar på nån tecknad film.
busen Alex hittar på alla möjliga busiga saker, haha.
men så himla söt är han!

om nån timma ska jag väl dra mig hemåt,
tror det blir en liten (lååååång) promenad faktiskt, eftersom Madde inte har någon bil just nu,
och mamsen cyklar till jobbet så..
men det går ju det med! :)

kattungarna är idag 2veckor gamla och alla har öppnat ögonen,
så sött är det när dom försöker gå omkring och jamar!
vill verkligen ha dom allihopa.. men papsen är ju allergisk så.. :/

ska iallafall till stan med mamma sen,
och efter det måste jag plugga.
usch, ska läsa en bok jag inte är ett dugg intresserad av,
sen ska jag kolla igenom matteboken lite, så jag klarar av provet imorrn.
har ju slöat igenom lektionerna så jag har inte direkt förstått nått i hela kapitlet.
inte bra, jag vet, men det bara blir så.. vet inte änns varför.

Jag har inget mer att berätta,
och Alex vill hela tiden att man ska titta på honom och allt han gör,
så det blir lite jobbigt att skriva, hehe :)

nu ska jag iallafall ägna all uppmärksamhet åt Alex, så han slipper tjata.
ha't bra, hörs när jag kommit hem om jag inte får för mig att skriva innan ;)
ciao!

Inga kommentarer: