20090920

Godmorgon! om man nu kan säga det nu..
gick iallafall upp runt kl. halv tre eller nått, för stackars bebis hade ju inte fått gå ut!
så Emelie och jag pallrade oss upp, gick ut med honom sen käka vi frukost :)
mumsigt.

idag är jag sjukt trött, och jag har (av någon anledning jag inte vet om) ont i huvet.
känns som sömnbrist, men det kan det väl knappast vara eftersom jag sov i nästan 12h?
nja.. tror inte riktigt det!
men ska bara ta det lugnt idag, tror jag ska lägga mig och vila kanske.
och så ikväll tror jag att jag går ut en sväng :)

tur att det är studiedag imorrn!
har en bok jag måste läsa ut,
och så har jag matteprov på tis och ons.
och så ska mamsen och jag köpa underkläder imorrn :)

haha, nej nu gör mitt huvud alldeles för ont.
ska lägga mig ner och lyssna på musik och msna :)
puss!

Inga kommentarer: