20090925

Heeej !
ängtligen fått lite mer färg,
och skapligt mycket motion, även fastän papsen skjutsade hem oss en bit, hehe.
ska ju käka pizza med brorsan ikväll :)
inte speciellt bra kanske.. men gott som tusan!

tänkte reservera 2biljetter till Ivarsson och mig,
flickan som lekte med elden blir, imorrn dårå.
ettan va ju helt okej, så jag tror att uppföljaren funkar den med :)
efter så drar vi till kinarestaurangen brevid, MING, och käkar.
yummie! haha
sen vet jag inte vad vi gör.. haha

jaja, skulle ju kanske träffa Theo ikväll.
får se hur det blir med det, kanske blir Elin eller Emelie istället!
lika kul det med ju :)

ne asså, funderar på att väcka Kim och se om han vill käka.
jag har ingen lust att äta senare asså, haha.
annars kanske jag själv sover nån timma,
det blir som det blir.

skriver mer senare :)
puuss

Inga kommentarer: