20090913

Hejhej :)
har nyss borstat tänderna osv, för jag ska sova alldeles strax.
imorrn kommer jag antagligen uppdatera väldigt dåligt,
för direkt efter skolan ska jag plugga tills jag är helt färdig med hemskrivningen.
har ju inte änns börjat, och den ska vara inlämnad på tisdag.. inte bra asså!
jag har inte änns tittat på frågorna.. men jag hoppas det inte är alltför svårt.

hmm.. tittade på bilderna förut och bestämde mig för att dom är inte direkt några att ladda upp?
asså.. suddiga, röda och svarta bilder. Ingen höjdare va?
ikväll kommer jag iallafall inte ladda upp nån bild,
kanske imorrn, om jag nån gång tar en paus vilket jag ska försöka att inte göra.
dessutom måste jag försöka hinna städa rummet imorrn..
varför är jag en sån som alltid gör allting i sista minuten?
jag måste börja planera asså.
från och med imorrn ska jag fan skriva upp alla läxor, datum och allt.
ingenting ska lämnas in försent, inte ett prov ska glömmas bort, och ingen läxa heller för den delen.
Jag ska fan i mig skärpa mig, och så är det bara.

och med det säger jag Godnatt!
sov gott, puss.

Inga kommentarer: