20090905

Hejhej :)
har precis ätit och pratat lite med Lina,
lillebror hjälpte till SÅ mycket med maten asså!
jag fick göra allt, med hjälp av Lina då :)
resultatet blev asgott iallafall.

lillebror håller iallafall på att riva upp vardagsrumsgolvet,
så jag som är så sjukt sugen på popcorn får vänta tills han är färdig..
tänkte ju se på hp lite.
mår iallafall betydligt bättre nu!
Febern är nog helt borta,
och för övrigt är jag mindre förkyld. NICE

och den 21/9 drar jag antagligen in till lkpn och bränner lite pengar med syrran :)
drar till med en heldag på stan, äter gott osv..
trevligt värre!
och den 19/9 ska fotbollslaget samlas och ha kul tillsammans,
tror inte det är någon övernattning, men ser fram emot det iallafall!
slipper ju fira lillebror som fyller år, hehe. (får han igen för att han inte köpte något till mig)

jani, slut på ideer igen! haha
jag har nog inte skrivit något vettigt i den här bloggen.. någonsin
tur att jag inte är ute efter att tjäna pengar!
då hade jag ju failat totalt! haha

menmen, ska läsa några bloggar nu, bl.a Kenzas.
puusss

Inga kommentarer: