20090904

Hejhej :)
idag är det helg och jag har verkligen utnyttjat det till fullo!
redan smällt i mig 5bullar och en chokladboll,
och jag som ska baka sen.. haha.
får väl se hur många bullar det blir sammanlagt tillslut.. heh
men bullar är ju verkligen så mmmmm.. och det är inte varje dag man äter nybakta bullar :)
haha, men det va inte det jag skulle berätta ;)
bokat kryssning den 22/11, så slipper skolan 23-24, ska bli så jävla skönt!
behöver en paus, hade ju prov idag, och det va typ helkonstigt.
gillar oftast läsförståelse mer än hörförståelse.. men det här provet asså (N)
förhoppningsvis är inte resten av proven dom kommande veckorna så jobbiga.

ska bli skönt att praoa v.41 också :)
inte för att jag hittat nån plats än.. men ska ringa runt lite när mamma kommer hem ^

men idag ska jag iallafall städa rummet, kolla på nån film, och kanske träffa Ivarsson :)
fettskönt med fredag! tror jag ska sova skapligt ikväll :) heh, hur ofta säger jag inte det?
och match på söndag är det också, ont om spelare så ska spela trots förkylningen..
jaja, jag har inget mer att berätta för stunden,
inga bilder att bjuda på heller så det här får räcka för stunden :)
hörs sen, puss :)

Inga kommentarer: