20090922

Hejhej, igen!
Shit vad jag skriver idag, haha..
har ingen aning om varför, men är väl helt enkelt bara väldigt skrivsam idag eller nått? (finns väl inget som heter skrivsam men va fan, you get the point?)

Har precis fått i mig lite järn, (jaa emelie, jag äter järn) för det är väl mycket järn i blodpudding eller är det bara nått jag fått för mig?haha

Skulle helst bara vilja sätta mig och läsa tidningen just nu.. men jag har skjutit upp det här pluggandet alltför länge. Bara att sätta igång och få det överstökat, hur tråkigt det än är.

nae ni..
nu ska jag nog plocka fram matteboken och försöka fatta nått.
tror inte att jag ska göra mer ikväll än plugg och kanske basta.
skulle kännas skönt att bara slappna av lite i bastun faktiskt.. men huvudvärken har plågat mig i snart en vecka, och varje gång jag bastat har jag varit helt yr efter, scary yesyes!
jag får helt enkelt se hur jag gör :)

skriver nog inte mer ikväll,
har fetaste lusten att bara fördröja pluggandet genom att skriva vidare, MEN NEJ,
nu slutar jag skriva!

bara eeen sak till!
DJ Amul - synd att du är så söt
gulligaste låten asså! haha
har tryckt på blandat och då spelas ju allt möjligt, och helt plötsligt dök den här upp!
vilka minnen som ploppar upp i huvet då.

haha, nej.
nu ska jag faktiskt gå,
puss :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag visste faktiskt att det är järn i blodpudding :)

pluggpluggplugg..
matteprov, hahahahaha
freddys bok va;)?
min bok vafan!


simon skickade låten, haha

" och jag behöver bränsle som kyssar ifrån dej "
har jag för mej är med, haha:*

/emelie

' sa...

hahahaha
du fråga ju ; JÄRN?!?!??!
haahahahahahha

hehehehe.. visste inte att jag tagit din bok!
men samma skit fan, haha
bok som bok ;)

haha jag vet..