20090930

Hejhej :)
kom precis hem från skolan,
stannade och åt för andra gången! (vi slutar innan lunchen på onsdagar)
men maten va ju så god, hehe..
sen gick vi förbi kiosken och köpte lite choklad :)
tror att jag ska lägga mig i sängen och äta lite choklad, sen sova.
har huvudvärk.
det funkar inte för mig att sova 5-6timmar varje natt,
måste minst ha iallafall 10-12timmar, gärna ännu fler, haha.
jaja, så det är la det jag ska göra idag; SOVA
sen blir det självklart att sitta vid datorn.
kul liv, skolan, sova och datorn och lite fotboll och umgänge.. hahaha
nemen, helgen blir nog rolig om allt går som planerat!

ringde dessutom praoplatsen idag,
handledaren verkar jättetrevlig så det ska nog gå bra.
däremot är jag fortfarande väldigt osäker på det där med att åka buss..
men jag antar att jag helt enkelt får lära mig det (Y)

jaja, nu ska jag se vilka som är online på msn,
sen blir det sängen!
ciao :)

Inga kommentarer: