20090924

Hejhej!
mår betydligt bättre nu :D
huvudvärken och illamåendet är borta, och jag känner mig piggare.
väldigt glad att jag åkte och tränade faktiskt!
match mot tallboda på söndag, NICE!
snacka om att vi är revanschsugna, hehe.

bilddagboken krånglar.. så vet inte riktigt vad jag ska göra.
orkar inte äta nått iallafall, och bastun är inte på så jag kan inte värma mig.
haha jag som har så mycket energi nu vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli av med den!

imorrn är det engelskauppsats som gäller..
tycker det allra svåraste med uppsatser är att komma på något att skriva om,
själva stavandet och grammatiken är ju rätt lätt, faktiskt.
men min fantasi ligger på 0, trots alla böcker jag läst!
men det ska nog gå bra iallafall, fick iaf höra att min svenskauppsats va helt okej :)

imorrn ska jag ängtligen få lägga mig i solariet igen och jobba på brännan!
efter det har jag inget bestämt, haha, tror jag ska sova.. heh
sen på lördag blir det en heldag med Elin :)
ska bli skitkul, stan först sen på kvällen blir det nog bio och käka kinamat, mums!

nämen, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..
tror jag ska kolla bdb igen, funkar inte det får jag väl vänta lite till :)
ha't bra, sov gott, hörs imorrn!
puss

Inga kommentarer: