20090917

Hejhej (:
om en halvtimma ska jag dra mig ner till Z-parken och träna.
är inte alls sugen påt, för jag vaknade för inte alls länge sen..
gick hem från skolan idag med Emelie,
hon hade ont i magen och jag hade ingen lust att stanna kvar.
såå.. jag typ har bara sovit hela dagen, och det behövdes kan jag ju säga.

känner mig iallafall inte lika trött nu,
så kanske kan bli skönt med ett träningspass iallafall,
skulle vara bra om det va riktigt jobbigt för isf kan jag sova direkt efter.. heh

jani, imorrn efter skolan som slutar runt ett, så drar jag och Emelie till sun4u.
solar en stund, går hem och drar sen iväg till z-parken för att käka pizza och ha kul med fotbollsbrudarna :)
blir nog en helt okej kväll, efter det kanske jag träffar Emelie..
får helt enkelt se.
brukar inte må så bra efter pizza.. haha
ändå äääälskar jag det!

neh, nu känner jag hur ont jag får i nacken av att sitta böjd såhär,
(sitter i sängen med datorn i knät..)
och det gör verkligen asont att röra huvudet,
så nu får det räcka.
måste dessutom packa för om 25minuter drar jag..
ciao!

Inga kommentarer: