20090905

Tjoho!
har ännu inte orkat klä på mig/göra iordning mig,
men det behövs ju knappt när man är sjuk..
men ifall jag ska ut med Elin eller Emme sen så blir det stressigt.
jaja, ringde nyss till ett hundpensionat och frågade om praoplats,
SJÄLVKLART svarar dom inte, men hoppas dom ringer upp iallafall!
det känns verkligen att man är ute i sista minuten, och redan på måndag ska papprena vara inne till syon.. usch
och det är bara idag jag har tid att fixa nån plats överhuvudtaget pga matchen imorrn.
blä, håller tummarna för att dom ringer så jag inte hamnar på maxi eller något annat tråkigt ställe!

ikväll ska iaf jag och lillebror göra tacos !
och det kan nog gå skaaapligt åt helvete med tanke på att vi inte alltid kommer överens..
menmen, hoppas det går bra så jag slipper äta chips till kvällsmat :)

hmm.. har inget att skriva och mitt huvud dunkar precis som vanligt,
och pappa och lillebror ska sätta igång med golvet i vardagsrummet så jag kan inte titta på tv och tycka synd om mig själv.
usch, jag är för sur för att skriva något vettigt!

ha't bra, så hörs vi senare när jag blivit på bättre humör.
pusss

Inga kommentarer: