20090915

Tjoho igen!
dagen har väl varit rätt okej, egentligen.
bortsett från värsta mensvärken på länge iallafall..

va jätteaktiv på gympan idag!
sjuuuukt länge sen jag ansträngde mig något där,
men det kändes skitskönt faktiskt.
kanske klarar av att få ett G utan massa slit och tjat i slutet?
dessutom åkte jag ner till fotbollsträningen förut också,
kändes skiiiiitbra att vara tillbaka!
nu ska jag verkligen sköta träningarna ordentligt.
meeeen, imorrn är det nog inte bara mensvärk jag måste stå ut med..
känner redan nu hur träningsvärken börjar komma.

uschochfy
har kvarsittning imorrn med, skitkul!
efter den ska iallafall Emelie och jag sola, eller jag ska iallafall sola.
ska bli så jävla skönt att få LITE färg, igen.
sen i vinter ska jag väl sola ofta.. hehe
just nu är jag ju lite fattig om man säger så.
och i slutet av månaden ska jag och syrran dra in till lkpn och shoppa lite, tror jag.

jag har inget mer att skriva..
helt tomt i huvudet faktiskt.
ska bara rensa kläder, plocka iordning lite i rummet, och sen sova :)
ska bli så jävla skönt att bara lägga mig ner och ta det lugnt.
sov gott puss!

Inga kommentarer: