20090912

Tjoho igen!
har precis ätit tacos :)
jag va jättesugen på't tills jag började äta..
smakade inte alls som det brukar göra, och nu sitter jag här och mår illa precis som vanligt när jag ätit tacos eller någon annan mat.
hmm..
trött som bara fan är jag, fastän jag sov i typ 4timmar förut..
så direkt efter långpromenaden (i kyla, mörker och rädsla) så ska jag nog sova :)

Imorrn ska jag på kalas, typ käka tårta och grejer för Alexander har fyllt år, och syrran fyller på tisdag :)
efter det ska jag träffa världens bästa pojkvän (:
sen ska jag väl börja på hemskrivningen som ska vara färdig på tisdag..
hade tänkt börja idag, men det är ju lördag så.. nae.
annars om jag inte orkar/hinner imorrn får jag väl plugga hela måndan..

tänkte faktiskt ta med mig kamran ut på promenaden,
så det kommer väl antagligen upp nån bild senare :)
den är ju redan laddad och allt nu, så ska stoppa ner den i fickan direkt nu!
(sådär ja, haha, nu har jag inte glömt den!
hoppas jag inte får för mig att byta om.. )

jani, jag har inte gjort iordning mig något,
men ute i mörkret ser man ingenting iallafall så skiter i't (;
menmen,
jag ska nog bara snacka med Emelie,
släppa ut håret sen sticker jag ut!
skriver kanske sen (om det är möjligt med iskalla händer), annars hörs vi imorrn :)
ha't bra! puss

Inga kommentarer: