20090907

Tjoho, I'm back!
kom precis hem från syrran,
och där har jag varit hela dagen :)
vi kollade på världens sötaste kattungar, lekte med bebisen.. OJ stora pojken, och så gjorde vi pannkakor.
haha, båda va verkligen såååå jävla sugna på pannkakor, hehe!
och gott vare fan. haha

men iallafall, hade tänkt att bara ta det lugnt,
kolla på tv med mamma och så.. men icke sa nicke!
direkt när jag la mig brevid henne sa hon att jag måste rensa kläderna för hon har tvättstuga imorrn, SKITKUL!
jag orkar inte.. men behöver verkligen rena kläder.

usch fy fan
har gymnastik imorrn också.
funderar på att inte vara med faktiskt..
men har bara höjdhopp och 400m kvar så kan ju lika gärna va med, göra skiten, duscha -gå hem.
yes, så får det bli!

hmm.. annars imorrn ska jag nog kanske till biblioteket med Emelie,
efter det måste jag dra och träna.
kan ju inte alls säga att jag är sugen på att få en massa nya myggbett,
men känner att jag inte varit där på ett tag.. heh

nefan.. ska börja rensa kläder och fixa rummet lite..
det ser faktiskt ut som värsta bomben slagit ner.
ha det bra,
hörs imorrn (:
puusss

Inga kommentarer: