20090923

Tjoho!
vaken nu, finally!
kan ju säga såhär att huvudvärken är värre,
och jag mår sjukt illa.
börjar jag bli sjuk eller?
vill verkligen inte bli sjuk asså.

jaja, hänger massor kläder överallt i mitt rum,
så jag antar att mamma hade tvättstugan idag.. haha
luktar fräscht och gott iallafall.

egentligen skulle jag nog vilja gå ut en stund,
få lite frisk luft och så.
känner att jag behöver skratta ordentligt också,
så att ringa Emelie skulle sitta rätt fint.
men fan, jag orkar inte!
hur sjukt är inte det här egentligen?
jag har sovit, jag har fan inte gjort något ansträngande,
ändå är jag totalt död i hela kroppen och huvudet!

nejfyfan, det ska inte stoppa mig.
dessutom behöver jag pepsi!
haha

och påtal om ingenting så har jag tydligen använt mitt mobila internet för mycket?
fattade inte riktigt vad det stod i "smset", men nått i den stilen.
så nu går allting skitsegt.
får helt enkelt koppla ur det, och använda det trådlösa internetet här hemma.
det är ju egentligen lika snabbt, så förstår inte varför jag alltid använder det mobila..
jaja, whateverrr.

har för mig att Lina skulle komma förbi med en tröja?
hmm.. undra om hon glömt det kanske.
Och självklart har jag tappat bort min mobil.. haha
men den ligger väl nånstans här i sängen.

haha nej, jag får ångest utan min mobil
för det är alltid så att folk veeeerkligen behöver prata med mig när jag tappat bort den!
gash
måste leta nu!
hörs kanske sen,
om jag inte somnar igen.
puusss

Inga kommentarer: