20090910

Tjohoo :D
måste bara säga att jag är på sjukt bra humör!
asså jag är verkligen LYCKLIG just nu :)
jag har varit det hela jävla dan!
och jag bara älskar såna hära dagar!
tillbringat hela jävla dagen med Emelie, och det händer inte alltför ofta längre.. :D
vi har bl.a cyklat till charlottenborg för att hämta en grej och grattat Alexander, köpt alldeles för mycket onyttigheter, spelat in videos (som man bara DÖR AV GARV när man kollar på dom) och skrattat, skrattat och skrattat!
TACK EMELIE FÖR DEN HÄR DAGEN!
den behövdes så jävla mycket :)

imorrn är det fredag, och det gör mig ÄNNU gladare!
ska träffa Elin en stund, sen slagga hos Emelie eftersom hon är ensam hemma (och självklart för att jag så fett jävla gärna vill det!!!), kanske träffa Theo och kanske träffa Älskling!
bättre kan inte en fredag bli :)

haha, neni!
jag mår förjävla bra så jag ska inte sitta här och bara skriva massa!
nu ska jag sjunga, dansa och bara ha kul ;D (ensam HAHAHA)
Ha't bra, för det ska jag verkligen ha!
PUUSSSS :D

Inga kommentarer: