20091006

2 av fem

Hejhej bloggeeen :)
kom precis hem.. fyfan asså, lång dag.
hoppas jag får sluta tidigare imorrn, hehe.. ska ju va i köket då!

anyways..
idag va jag ju i restaurangen,
fick plocka fram grejer, duka (36platser!!!!) och göra lite allt möjligt.
DÖTRÖTT nu kan jag ju säga!

jag måste hitta mina frågor till intervjun asså,
och jag måste bestämma med Frida när vi ska göra den.
usch, känns som jag har noll koll.
aja, får snacka med henne på torsdag.

har ett sånt jääääävla godissug..(har inte ätit mer än frukost +en halv macka!)
men det får vänta tills Fredde har åkt.
skulle behöva lite (MYCKET!) cola eller pepsi också..

shiiiitt
kom just på att låneböckerna ska vara inne idag,
ööööööhhh??? hur ska jag hinna det?
fyfan asså haha
to much for me

gash.
vill ha fredag nu så att det blir heeeellllggggg
ska bli så jävla skönt att bara sovasovasova.
inte ett skit mer tänker jag göra i helgen.
looking forward to it

haha nejfyfan va slö jag låter
godis, sova, mat, trött allt hahahaa
nu räcker det :D

haha skriver nog kanske mer ikväll,
pusss!

Inga kommentarer: