20091009

Boxholm och Mjölby, samma ställe?

Tjoho!
Gud va härligt det är att vara på bra humör en hel dag!

har iallafall nyss ätit och skrattat halvt ihjäl mig ;)
länge sen vi satt och åt tillsammans, pratade och skämtade..
men det va väldigt trevligt, kändes riktigt bra att kunna bara vara allihopa. (förutom Madde då såklart.. :/ )
synd att det inte är så oftare.

jaja, trevligt som sagt!
ska snart göra iordning mig lite grann,
sen ska Emelie och jag ut och träffa Albin :)
kanske stöter på några fler, det är ju trots allt fredagkväll!
jävligt kallt dock, och det flesta hänger väl på södra..
aja, ska bli skönt att träffa lite normalt folk, hahaha.

Så så ser min fredagkväll ut, nice :)
rubriken kommer av att jag måste fråga min lärare det, haha.
har nämligen hört en dialekt från mjölby som låter väääldigt likt Inges!

nämen nu tror jag att Emelie och Albin börjar bli lite rastlösa..
dags att göra iordning sig :)
blir slappisstyle today, skönt.

ciao! :D

Inga kommentarer: