20091008

fyra av fem dagar avklarade

Hej där!
Kom precis hem, sent som bara fan.. och jag som hoppats på att sluta tidigt!
men egentligen så slutade jag tidigt, kvart i tre.
men fick vänta på bussen en timma .. för den går tjugo i varje timma.
kändes sådär lagom kul att sluta fem minuter efter att bussen gått..
menmen, tur att Emelie kunde ringa mig och hålla mig sällskap, och även min syster!
anyways..
min fot är alldeles för öm för att kunna träna,
och eftersom det regnar ute så har jag inte större lust att dra ner och kolla på,
blir att kanske träffa Emelie senare istället.
och förhoppningsvis göra tacopaj, hehe, love it.

imorrn har jag ingen aning om vad som händer,
Frida slutade tidigare idag så jag får väl bara dra dit och se vad jag ska göra.
och eftersom det är fredag så bara måste jag ju få sluta tidigt, eller?
jag tycker det iallafall.
på kvällen ska jag iallafall käka kebab med Ivarsson, eller jag tror det iallafall.
gott
sen så blir det väl att hon och jag hittar på något,
lördan tillbringar jag med Emelie, ska bli askul.
mer än så vet jag faktiskt inte, heh.
och nu så måste jag ta en chokladbit, för mitt sötsug asså.. njae.
måste börja käka lunch igen.
pusss
pigg och glad, tjoho, haha uschnej, tog precis bilden..
enjoy

Inga kommentarer: