20091017


Hej bloggen!
gud vad jag skriver idag, haha, tredje inlägget ju!
haha guess I am väldigt skrivsam idag eller nått.. hehe.
Zandra ska iallafall komma hit om en stund,
och Theo och Jonas skulle bara duscha sen skulle dom pallra sig hit också :)
runt sju tror jag nog alla är här, halv åtta kanske.
då drar vi iallafall iväg hem till Jonas farmor igen och checkar film!
tror jag? haha, vet inte om dom hyrt någon.
annars blir det väl bara att chilla där, som igår :)
men det är ju inte helt fel det heller!

me, right now:


















ser ut som värsta bitchen, haha, men alla som känner mig vet att jag verkligen inte är en bitchig typ :)
hmm.. har ingen aning om vad jag ska fördriva tiden med mer nu.
har inget mer att skriva, folk är osociala på msn och jag är helt färdig!
äh, får väl fixa lite till och plocka i lite grejer i väskan..
hörs när jag kommer hem, tror jag!
ciaaaoo :)

Inga kommentarer: