20091001

Hej bloggen :)
sitter här och tar det lugnt och äter lite choklad.. hehe
vet inte om det blir nån träning för min del, eftersom jag inte har någon skjuts,
annars ska jag bara fortsätta att chilla här framför datorn ;D
dötrött är jag, så det skulle inte vara helt fel att sova heller.

menmen..
skoldan har varit huuuuur seg som helst,
lixom, lektion efter lektion från 8-15:30, inte alltför kul om man säger så..
och imorrn slutar vi dan med coopers,
springa typ 2km, och det betygsätts!
shiiiittt säger jag bara, jag som knappt orkar.. 100m? haha
nemen, efter det ska Emelie och jag förmodligen gå och sola.
gootttiittt, sen på kvällen tror jag att vi ska träffa Jonas och Matias, kul! yesyes
haha, resten av helgen har jag inte bestämt nått direkt,
typp.. kanske match på lördag, sen söndan ska jag sova bort.

SKÖÖÖNT! Lina smsade precis,
blir ingen träning för min del.
Har ingen skjuts hem, och jag vill inte gå från andra sidan stan och hem..
så nice!
jag behöver inte känna mig ett dugg stressad, hehe :)

tog några bilder igår också,
kanske laddar upp dom senare om jag orkar leta efter kamran :)

nuni ska jag checka msn!
puss

Inga kommentarer: