20091003

hejhej!
ängtligen kan jag få ta det lite lugnt..
kom hem tjugo sju, sminkade mig på 10minuter,
cyklade till kiosken och tillbaka och nu har jag bäddat sängen!
förstår inte riktigt hur jag hunnit med allt på bara 30minuter, men ;D haha

annars så ska jag äta snart,
sen träffa Elin och Zandra?:) tror jag iallafall :D
förhoppningsvis så kanske jag hinner förbi g-huset för att köpa godis med,
har ett sånt godissug idag så gud asså!

MEN JUSTE!
glömde skriva att vi vann mot Wreta Kloster, 3-1!
skulle jättegärna vilja vara asglad, men alldeles för trött för det,
dessutom kan jag knappt gå.
så jani!
haha
skulle väl egentligen bara vilja ligga hemma med en godispåse och kolla på tv med mamma,
men Zandra är inte här alltför ofta (eller jag hinner aldrig träffa henne) så jag bara måste idag!
självklart ska det bli kul att träffa Ivarsson också :)

nemen, döööör av hunger nu!
ciao :D

Inga kommentarer: