20091005

Hejhej bloggen :)
har inte orkat skriva någonting, orkar egentligen inte nu heller,
men måste skriva lite så jag kommer ihåg saker från praon till redovisningen.
Idag fick jag iallafall vara med och städa,
trött i ryggen som fan, men det va ändå rätt slappt.
lite kul att dom hade döpt dammsugaren till Nisse, haha.

Imorrn ska jag vara i restaurangen,
har ingen aning om vad det innebär, men det märks väl.
Personalen är iallafall trevliga, så det är väl rätt okej.
jobbigt att verkligen vara tvungen att gå upp kl. 5 för att hinna med bussen.
dessutom så är alla jävla busschaufförer så jävla otrevliga,
är det inte meningen att dom ska vara schyssta? iallafall le lite kanske?
båda gubbarna va sura som fan idag iallafall, och alla andra gånger jag har åkt buss har det varit likadant.
njae, är man trött blir det inte bättre när man träffar på sura människor.

usch vad jag är trött..
nej fyfan, orkar inte skriva mer.
ciao

Inga kommentarer: