20091013

Hejhej bloggen!
har precis ätit lite mellis efter skolan,
hade redovisningsdag hela dagen :)
kom försent (som vanligt..) men hade en riktig anledning idag,
jag hade glömt sätta på väckarklockan igårkväll.
jag brukar alltid ha koll på det,
men igår så somna jag bara.. haha.
vaknade typ 1timma innan vi började,
så det va bara att hoppa in i duschen, käka och göra iordning sig snabbare än någonsin!
nästa gång är det samtal hem som gäller + kvarsittning (igen)
vi måste ta tag i det här nu Emelie! haha.

anyways :)
skoldagen va ju slapp då,
skrev bara lite om vad vi gjort och snackade med Camilla.
blev en glass på donken också till lunch, mums.
förstår inte varför dom tagit bort marängswischen?
SÅ GRYMT GOD VA DEN JU!!!
får bli the old thing again, mcflurry med daim.
men det är ju gott det med, hehe..

resten av veckan är det vanliga skoldagar,
men morgondagen är rätt slapp iallafall, 3 lektioner tror jag vi har?
och torsdagen är inte alldeles för jobbig den heller,
om man bortser från att vi slutar halv fyra.

imorrn ska jag nog till stan efter skolan och köpa lite make up,
behövs verkligen!
min mascara är typ helt slut.. och min foundation också.
men både mascaran och foundationen jag använt nu i evigheter har dom slutat tillverka eller nått.
så jag har ingen aning om vad jag ska köpa för något,
men får väl gå tillbaka till define a lash, den va ju rätt bra.

aja, om typ två timmar kommer Klasse och Lina och hämtar mig,
ska träna idag ju.
och på torsdag blir det plocka skruv istället för träning..
inte alltför kul, menmen, måste göra sånt också.

lovade ju att lägga in några bilder på bl.a kattungarna..
men en av dom dom inatt, så jävla hemskt.
gick ner massor i vikt, slutade äta.. och så bara dog den inatt.
och jag som klappade den igår och allt..
usch.. hatar sånt här.
.. men jag får lägga in bilder senare,
för just nu är kamran i mitt rum och jag sitter i köket.

nu ska jag lyssna lite på musik och vänta på att klockan ska bli tio i fem!
chaaaoo

Inga kommentarer: