20091007

Hejhej bloggen :)
vaknade nyss, och alldeles strax ska jag sova igen..
det kommer inte gå bra asså, haha.
sovit från typ fem till nu (Y)
usch, nejmen bra att vila upp sig, ibland.
anyways, va ju köket som gällde idag!
fick baka, göra olika sallader, såser etc..
roligaste dagen hittills, lätt :)
fick sluta runt halv två, sprang till bussen för att inte missa den,
och tro fan att bussen är inställd pga fel.
så där satt jag i stormen och surade haha,
men så var det en snäll tant som också väntade på bussen som fixade gratistaxi, hehe.
asnice, så va iallafall hemma innan tre :)

och imorrn då blir det spa-avdelningen :)
niiiiccceeee, det är nog det jag sett fram emot mest!
luktar så gott där, hahahaa.
nejmen det ska nog bli kul :)

sen beroende på när jag slutar (och om bussen kommer...) så ska jag träna efter :)
svullnaden på foten är ju borta, men stortån är lite blåaktig (tror jag stukat den) och jävligt öm på fotens ovansida.. men det är ju bara att köra på så gott det går :)
sen så händer det väl inte så mycket mer..

på fredag ska jag kanske hitta på något med Elin och käka kebabbbb, gott.
har faktiskt inte ätit varken chips, godis, popcorn eller druckit cola på hela veckan,
känns riktigt jävla bra, så därför ska jag belöna mig med en kebabtallrik på fredag, haha (Y)
tror jag ska göra sånt där avtal med nån, så att jag inte äter godis och allt på typ en månad,
klarade ju det sist.. (med lite fusk) men den här gången, om det blir något, ska jag verkligen satsa, INGET godis etc.
sounds good, huh? haha

nehmen, upp klockan fem är det som gäller ..
så det är bara att stänga av datorn och sova nu (kan ju åtminstonde försöka).
ha't bra, så skriver jag mer imorrn.
puss

Inga kommentarer: