20091013

Hejhej bloggisch :D haha
har ätit lite nu efter träningen,
va verkligen ingen ansträngande träning.
och jag va skitsugen på att springa som en idiot!
får ta och jogga ordentligt imorrn,
för nu va det bra länge sen jag verkligen tränade.

har typ inte gjort så mycket mer idag..
imorrn ska jag till stan efter skolan med syrran,
köpa smink typ, och hitta ett par byxor mams kan köpa åt mig.
efter det ska jag nog göra iordning mitt rum ordentligt!
haha, dammsuga UNDER sängen t.o.m tänkte jag ;D
vääääääldigt länge sen jag dammsög där, hehe..
dom som tittat under min säng vet vad jag snackar om.. höh

jaja, hade tänkt ta en bild på dagens klädsel men skiter it,
inget speciellt ändå.. bara vanliga jeans, linne och en typ oversize t-shirt.
har dessutom redan lagt in sjukt mycket bilder idag! heh
men ska försöka fortsätta med det.
kommer ihåg så mycket mer om man har bilder.

nejmen nu ska jag lyssna lite på musikoooo,
chaao!

Inga kommentarer: