20091020

Hejhej!
kom precis hem från stan,
köpte ett par svarta jeans (inte dom jag tittat på innan) och en rosafärgad(typ) t-shirt,
och ett navelsmycke :)
kan slänga in en bild senare, om jag kommer ihåg.

Elin kunde visst inte träffas idag,
antar att det va lika bra,
för annars kommer jag faila på provet imorrn.
ska plugga som bara fan,
och belöna mig själv med tacos sen :)

redan onsdag imorrn,
slutar halv två.. dock har jag kvarsittning 40minuter.
aja, jag har själv satt mig i den sittsen så det är bara att gå dit.

menmen, bara tre dagar kvar till lovet!
ska bli så jävla skööönt.
kanske drar mig ner till småland några dagar,
får se lite om Zandra kan och så :)

ayaah, måste börja plugga nu annars kommer jag bara komma på alla möjliga anledningar att slippa.
skriver mer sen, efter maten och allt pluggande.
pusss

Inga kommentarer: