20091011

Hejhej!
kom precis hem till Emelie igen, hehe.
blir att sova här inatt :)
tittade på vm-kvalet förut då,
pissigt domarbeslut, fyfan
menmen, sverige är ju ute nurå.. typ
trist

anyways, Emelie och Albin ligger i sängen och tittar på någon random film,
fattade inte filmen så jag orkade inte titta.
tror inte vi ska göra så mycket,
blir nog bara att svulla hela natten :)
hade ju tänkt hyra film,
men vi får inte hyra för vi är inte 18.
vad är det för lag egentligen?
ville ju verkligen se den filmen.
får se imorrn om någon kanske kan följa med och hyra den,
isf får jag se den med Elin, heh :)
jaja, jag har inget att säga..
ska väl försöka hänga med i filmen,
annars ska jag byta haha :D

tog iallafall två bilder innan jag gick ut:

haha lika snygg som vanligt då, not
jaja som jag sa, nu ska jag se på film!
ciao :)

Inga kommentarer: