20091019

Hejhej!
ska titta lite i musikmappen och plugga till provet på onsdag..
trodde inte vi skulle ha något prov då, eftersom vi har gymnasiedag, men vi skulle tydligen hinna med det innan allt börjar, JIPPI!
jag förstår ingenting, hundra årtal, hundra namn/låtar och massor.
helt sjukt! och vad ska vi har för användning av det?
så onödigt.
menmen, slapp svenskan och matten idag iallafall,
va på ett kf-möte-nånting med klassen.
det va precis som att titta på nyheterna och vi va där i typ 30-40 minuter!
hemskt.. men hellre det än svenska och matte i 2timmar.
glömde självklart att ta med matteböckerna,
men får ta med det på onsdag.
för imorrn kommer jag ändå bara läsa på till musikprovet..
kanske ska träffa Elin en stund då med!
beror helt på ifall jag hinner eller inte, men jag tror det.

nejmen Jonas snackade nånting om att han och Dennis ska komma?
måste göra iordning mig lite, hehe.
och sätta igång med pluggandet, för annars blir det aldrig av.
hörs senare!
puss

Inga kommentarer: