20091004

Hejhej!
städade rummet förut, sen kom syrran och hämtade mig.
kom precis hem därifrån.. ska upp om typ fem timmar,
kommer inte vara lätt att vakna imorrn.

vi tittade iallafall på the grudge 3,
visste inte änns att den fanns, men tydligen så gjorde den det.
jag tyckte den va läskigare än ettan och tvåan iallafall, haha.
fick med mig en sjal hem, som syrran va snäll och lånade ut :)

kom just på en sak jag glömt..
har ju inte lagt in ny musik på mp3n!!!
fanfanfan, aja ska ladda den iallafall.
sådärja! haha, nu glömde jag inte det iallafall.

haha självklart har jag glömt kolla när bussen går hem imorrn..
och vart den går ifrån också, så jag får väl fråga handledaren imorrn om hon vet.
för jag kan verkligen inte busstabeller!

jaja..
har egentligen en massa grejer att göra,
som typ leta fram frågorna till "intervjun",
leta fram praobrickan och busskortet osv..
men, jag orkar bara inte.

gör det imorrn istället, för nu ska jag sova.
godnatt, skriver nog imorrn bitti :)

Inga kommentarer: