20091022

Hejhej!
utvecklingssamtalet va väl både bra och dåligt.
- försenad i stort sett varje morgon
- anstränger mig nada shit och göra minsta möjliga
- dålig koll på läxor etc..

+ lyssnar på lektionerna, arbetar snabbt
+ är med på idrotten (dock inte direkt aktivt)
+ klarar proven bra

= skärpa mig på mornarna, komma i tid.
= höja några vg till mvg, så jag lätt kan välja vilket gymnasium jag vill sen, typ.
= göra läxorna.

that's it typ..
nejmen, jag trodde det skulle vara mycket mer dålig kritik.
men rätt nöjd, har ju inte sänkt alla betyg om man säger så,
och jag kan lätt jobba upp dom igen.
så, precis som jag sagt hundra gånger tidigare, nu ger jag järnet.
.. efter lovet!
för just nu har jag ingen lust längre,
ska titta lite på tekniken tills imorrn bara (liten diagnos),
och skriva upp några stödord till redovisningen i svenska.
sen ska jag sova, kanske att jag tittar på film istället.

annars då, händer ingenting typ.
skola som vanligt imorrn, helg sen lov.
snart halloween med!
skulle vara skitkul med en liten halloweenfest,
men lite sent att planera det nu om man säger så.

nästa vecka ska jag ta någon spruta också,
inte den mot svininfluensa, utan mot nått annat. (thailand ni vet)
så jao, 3 sånna sammanlagt + svininfluensasprutan.
vet inte hur det ska gå med tanke på att jag är dörädd för sprutor..
bara ett litet blodprov kan få mig att storgråta.
aja, antar att det löser sig!

nu blev det här ett alldeles för långt inlägg som absolut ingen kommer orka läsa,
så skriver mer sen om jag har något mer på hjärtat, haha. (har aldrig fattat varför man säger så)
cya!

Inga kommentarer: