20091011

Sådärja, kommit hem och fått i mig lite mat så nu är jag pigg, eller iallafall piggare :)
kom nyss ihåg att jag skulle vara med Elin idag,
men jag har verkligen ingen ork att göra iordning mig,
så jag får nog skippa det..
blir att ta det lugnt idag istället,
mams ligger brevid mig så jag tror jag ska sätta på en film :)
sen ska jag nog basta, och sova.
skola imorrn ju..
skulle inte sitta helt fel med ett långt lov nu,
tur att det inte är alltför långt kvar till jul!
sen en vecka efter jullovet drar vi!
koh chang, koo maak och bangkok here we come :D (vet inte hur de stavas, haha)
ska bli så jävla kul!

jaja, haha
hela gårkvällen/natten/morgonen kollade vi på film,
snackade, camade och hade allmänt kul :)
känner mig som värsta svullot efter allt jag vräkte i mig igår,
och det känns idag med, haha mår illa som fan.
blir verkligen inget mer godis etc förens nästa helg ;D
anteckna det nu!!!!
nemen, aja.

ska fortsätta ta det lugnt nu :)
ciao

Inga kommentarer: