20091011

Tjoho !
sitter och lyssnar på musik, slipknot just nu..
länge sen jag lyssnade på dom!
haha förr var det ju typ baaara dom som gällde.
aja, haha.

har bara tagit det lugnt idag,
typ bastat, filat naglarna och suttit vid datorn.
skönt som fan

har även kommit fram till att från och med imorrn ska jag börja träna ordentligt igen,
inte hålla på och vräka i mig massa skit när jag inte tränar.
inte för att jag gått upp i vikt (sjukt nog), utan för att jag tror jag kommer må bättre av det.
-inte vara så himla trött hela tiden.
dessutom är det ju meningen att man ska trivas med sin kropp, right?
mitt mål är inte att gå ner i vikt, för vad vågen visar skiter jag i.
vill bara må bra och känna mig nöjd med mig själv,
så som sagt, från och imorrn ska jag verkligen satsa på att träna,
-typ, promenad, jogga/löpa och fotbollen då såklart.

jao, allt står stilla i huvudet just nu,
så kommer inte på något mer att skriva,
orkar inte änns läsa igenom inlägget igen för att leta efter eventuella stavfel,
skriver mer imorrn efter skolan.
chaaaooo

Inga kommentarer: