20091024

We used to be friends, best friends.

Hejhej!
har städat rummet i flera timmar,
och sen duschat en timma så nu kan jag äntligen göra ingenting, haha.
känns skönt att slippa tänka på att städa.
mitt rum brukar ju se ut som en katastrof typ jämt,
och jag orkar aldrig göra något åt det,
men idag tog jag tag i det, och jag är fett stolt haha.

vill ut på en promenad,
men det regnar som fan.
har inte sminkat mig än heller så..

aja, får se om det slutar regna efter mams och jag ätit våran goda kycklingsallad,
annars får det vara.. kanske.

skulle egentligen till mjölby med KU imorrn,
men jag mår inte alltför bra så jag får nog skippa det..

nemen, ska väl lägga mig i sängen med mams nu och vänta på att kycklingfilèn ska bli färdig :)
skriver nog mer senare,
ha't bra!
pusss

Inga kommentarer: