20091104

Hejhej!
hade tänkt skriva igår,
men så va jag inte hemma förens lite över tio,
och då va jag så trött att jag bara åt, fixade och la mig i sängen.
hade egentligen inget att säga heller, haha.
Elin kom till mig, vi gick till IFK och träffade Phille och Matte,
sen gick vi ner till donken, sen upp till IFK igen.
fett kallt var det! haha

anyways, idag är det .. onsdag!
slutade tidigt, kvart över tolv, hade tänkt att käka i skolan men fyfan, vilken mat +o(
blev att vi satt i matsalen en stund istället sen gick vi till rälsen, och så vidare hemåt.
ska alldeles strax gå ut en sväng med Eddie,
för lilla busen har börjat gnälla lite grann.
iskallt ute, för den som vill veta, snöar gör det också!
har snöat lite hela dagen..
och jag som hatar vinter och kyla!
varför ska det komma SÅHÄR jävla tidigt?! :o
THAILAND säger jag bara, snartsnartsnart ( e v i g h e t e r !!!!) haha

aja, ska plugga som fan idag.
har biologiprov imorrn, handlar om typ.. ögat och grejer.
fattar ingenting (som vanligt) men hoppas jag gör det senare mot kvällen, haha.
(hoppas jag inte glömt något i skåpet heller!)

tror att jag skriver mer senare, (kommer ha så sjukt tråkigt)
så vi hörs då!
nu ska jag ut i snöstormen med bebis!
pusspuss

Inga kommentarer: