20091106

Hejhej!
har asbråttom, men har ju inte skrivit något, igen, på ett tag så!
om tjugo minuter ska jag stå där ute, färdig och åka iväg till klubbis för en pizzakväll med fotbollsbrudarna! nice.
men just nu sitter jag i handduk och har precis duschat!
shit är det enda jag kan säga, haha.

gött att jag fått en ny mobil iallafall,
eller en ny lånemobil hehe.
den andra har ju ballat ur heeeelt!
förstår inte varför de mobilerna jag har ska gå sönder, fyfan.
jaja, senare ikväll tror jag att Peem kommer,
annars ska jag träffa Elin :) tror jag?
imorrn ska jag iallafall hitta på något med Ivarsson,
så det blir nog nice.
hoppas jag får en sovmorgon iallafall.

juste, köpte en mössa idag med!
har ingen aning om ifall den passar eller inte,
men svart och stickad är den,
ser det inte förjävligt ut så kanske jag slänger in en bild senare.

tack föresten för länken till det där om ögat,
tror provet gick rätt bra!
nejmen shit, tiden FLYGER iväg..
hörs senare!
pusss

Inga kommentarer: