20091101

Hejhej!
har ju inte skrivit något sen i fredags,
men jag har inte kommit in på sidan :s
menmen, kan ju skriva lite kort om dagarna nu när jag ändå inte har något annat för mig:

fredag:
trodde ju att jag skulle få sitta hemma och tråka,
men Lina smsade så jag drog hem till henne och fixade lite och så.
sen drog vi ut, en snabbis till södra men det va TRÅKIGT så vi drog till donken och chillade,
satt och snackade med två killar sen kom massa andra människor.
Satt där i typ evigheter, snackade, skrattade och dom rökte typ, haha.
sen iallafall så följde vi med 3 killar in till stan, eller vi gick med dom till stan,
sen gick Lina och jag till MEU för att träffa Peem och folk. Va så sjukt skönt att komma in i värmen asså, haha!
men vi va hemma vid tre iallafall, och då satt vi vid datorn en timma sen slockna vi.

lördag:
vaknade vid halv fem på eftermiddan, va totalt död, men Alex va här så det va bara att gå upp.
umgicks lite med mams och Alex, sen tyckte theo att jag skulle börja göra iordning mig så jag tog en låååååång skön dusch, sen fixade jag mig och drog ut.
Träffade theo, peem och emil vid sveapizzerian och vi gick ner till södra.
Där va det typ folk, så vi satte oss där och chillade lite en stund, tills alla andra drog till donken.
theo och jag groggade lite, sen så gick vi till donken och träffade dom andra igen,
när alla som skulle äta hade ätit drog vi tillbaka till södra och fortsatte dricka.
och never ever again asså, jag mår piss idag.
drack ett glas vatten förut, och det kändes som att jag skulle spy igen så fan.. njae.
vet i fan om jag ska käka nått idag, haha. (även fastän jag är dööööhungrig)

och idag då, haha.
vaknade hos Theo och drog mig hemåt redan runt tio, kunde inte sova.
och nu sitter jag här hemma och är hungrig.
kanske kan käka nått lite senare.. men just nu tror jag att jag bara ska lägga mig ner i sängen en stund, heh..
idag kommer jag inte göra ett skiiiiit,
skola imorrn så jag ska bara ta det lugnt.
haha, nej fan
huvudet dunkar way to much nu,
cya!

1 kommentar:

Anonym sa...

SALTGURKA är toppenbra en sån här dag - hjärnan behöver det :D